Klacht indienen
Voorwaarden
Iedereen kan een klacht indienen. De klacht heeft betrekking op het gedrag van een persoon die bij de gemeente werkt ten opzichte van de eigen persoon of het eigen bedrijf.
Er is duidelijk aangegeven wat de gedraging heeft ingehouden, wanneer die heeft plaatsgevonden en waarom daartegen bezwaar moet worden gemaakt.
Nationale Ombudsman
Vanaf 1 januari 2024 is de gemeente aangesloten bij de Nationale Ombudsman.
Bent u niet tevreden over de manier waarop uw klacht door de gemeente is behandeld? Neem dan binnen een jaar contact op met de Nationale ombudsman. U kunt elke werkdag tussen 9.00 en 17.00 uur bellen met 0800 – 33 555 55.
Voor meer informatie kunt u terecht op www.nationaleombudsman.nl
Let op: De Nationale ombudsman mag een klacht alleen behandelen als u zelf bij de gemeente hebt geklaagd.
Kosten
Aan de klachtafhandeling zijn geen kosten verbonden.
Contact
Voor meer informatie kan contact worden opgenomen met de gemeentelijke klachtencoördinator via telefoonnummer 14 074.