Klacht indienen
Voorwaarden
Iedereen kan een klacht indienen. De klacht heeft betrekking op het gedrag van een persoon die bij de gemeente werkt ten opzichte van de eigen persoon of het eigen bedrijf.
Er is duidelijk aangegeven wat de gedraging heeft ingehouden, wanneer die heeft plaatsgevonden en waarom daartegen bezwaar moet worden gemaakt.
Overijsselse Ombudsman
Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht door de gemeente? Dan kunt u de Overijsselse Ombudsman verzoeken om de klacht en de behandeling daarvan opnieuw te onderzoeken. Voorwaarde is dus dat in eerste instantie de gemeentelijke klachtenprocedure is doorlopen. Aan de behandeling van de klacht zijn voor u geen kosten verbonden.
Secretariaat De Overijsselse Ombudsman:
Postbus 140, 8100 AC Raalte
Telefoon 0572 – 352687
Meer informatie is ook te vinden op www.overijsselseombudsman.nl.
Kosten
Aan de klachtafhandeling zijn geen kosten verbonden.
Contact
Voor meer informatie kan contact worden opgenomen met de gemeentelijke klachtencoördinator via telefoonnummer 14 074.