Servicenormen

Weet wat u van onze dienstverlening kunt verwachten

Als gemeente zijn wij er voor u. Wij vinden het belangrijk om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Daarom heeft het college van B&W een kwaliteitshandvest vastgesteld. In dit handvest staan onze_servicenormen

 beschreven die duidelijk maken wat u van onze dienstverlening kunt verwachten.

Zo kunt u in elk contactmoment met de gemeente Borne van ons verwachten dat wij u vriendelijk, correct en respectvol te woord staan, goed luisteren naar wat u vraagt, wij u duidelijk informeren en/of adviseren en rekening houden met uw privacy. Als u wilt, kan het gesprek in een spreekkamer of, in sommige gevallen, bij u thuis plaatsvinden. Dit betekent dat wij verwachten dat u ons met hetzelfde respect behandelt als wij u behandelen.

Bent u niet tevreden?

Wij maken deze verwachtingen graag waar en blijven werken aan verbetering. Merkt u dat er toch iets niet goed loopt? Meld het ons: per e-mail via info@borne.nl, telefonisch via 14074, persoonlijk aan de publieksbalie of door middel van een klachtenformulier. Dit formulier is te vinden in het Digitaal Loket en is ook verkrijgbaar bij de publieksbalie.